Léčba smíchem - CA LUKi

Záznamník

Nedávno jsem se vrátil z pošty, bylo to v předvánočním shonu a v kanceláři jsem uviděl mrkat záznamník.

Nemám to rád, když nemohu hovořit jako majitel Cestovní agentury osobně se svými klienty.

Po zapnutí záznamníku jsem uslyšel naštvaný mužský hlas:  Nemám chuť se bavit s Vaším záznamníkem a zavěsil. Za chvíli se uklidnil a znovu zavolal a požádal mne, jestli bych ho nezavolal a uvedl své číslo telefonu do záznamníku. Ulevilo se mi a ihned jsem číslo vytočil. Po omluvě a pozdravu manželky jsem se s mým velmi dobrým klientem domluvil na pobytu v lázních LLK, a.s. Lúčky  v létě a ihned jsem tento pobyt pro něj zajistil.

A tak jsem si uvědomil, že moje teorie, že každý zákazník a klient když slyší záznamník, tak se okamžitě naštve, protože očekává, že na druhé straně se ozve očekávaný hlas. Navíc, když to je člověk v důchodu a má dost času, předpokládá, že jeho telefon bude úspěšný hned na poprvé. Přesto, že v této oblasti podnikám 8 let, jsem nejraději, když se můj klient nedovolá do kanceláře, vytočí můj mobil a ihned se domluvíme na splnění jeho přání nebo požadavku.

Protože jsem byl celých 8 let zdravý, celý systém fungoval bezchybně a bez problémů. Zdraví jsem považoval za samozřejmost a 30 let jsem nebyl u lékaře. Nyní, kdy jsem absolvoval operaci kolena jsem si uvědomil, jak mé podnikání je zranitelné a závislé i na něčem jiném než jen na chuti pracovat. Už si to dávno nemyslím a zdraví považuji za největší Boží dar.

Přesto, že se problém s nechutí komunikovat se záznamníkem zdárně vyřešil, mám uvnitř výčitky svědomí, že mám být ve správný čas na správném místě. Jak jednoduchá věta a jak ve skutečnosti těžko uskutečnitelná. Snad příště to vyjde lépe…

Další povídky ze života